eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwypadek w drodze do pracywypadek w drodze do pracy
  • Data: 2003-10-14 20:21:21
    Temat: wypadek w drodze do pracy
    Od: "Anka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam niewielki problem z ustaleniem co powinnam zrobić gdy pracownik
    informuje mnie że miał wypadek w drodze do pracy (potrącił go samochód).
    Jaki dokumenty powinnam wypełnić?
    czy powinnam to zgłosić do jakichś instytucji ( ZUS, PIP)? Na jakich
    drukach? spisać jakichś protokół? Dodam że pracownik nie pracuje u mnie
    całego miesiąca. Czy mam mu wypłacić w związku z tym wynagrodzenie za czas
    niezdolności do pracy w wysokości 100 %? Jak narazie żona przyniosła tylko
    druk ZLA z informacją że mąż nadal przebywa w szpitalu a pracownicy ZUS nie
    wiedzą zupełnie jak rozwiązać ten problem.
    Z góry dziękuje za wszelką pomoc.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1