  • Data: 2003-05-12 20:31:42
    Temat: wynajem mieszkania na siedzibe
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawa wyglada nastepujaco. Wynajmowalem mieszkanie na cele wlasne, teraz
    chcialbym wydzielic czesc lokalu na siedzibe DG. Wiem ze nie moge policzyc
    calosc bo tu mieszkam itd. Mieszkanie jest zbudowane "pod wynajem" i
    wlasciciel korzystal z ulgi budowlanej. Teraz kwestia:
    czy jezeli wlasciciel podpisze z moja firma umowe na wynajem a ja czesc
    wydziele na czesc uzytkowa to czy straci ulge? (tak twierdzi) czy mozna tak
    zrobic jezeli jest to mieszkanie "pod wynajem na cele mieszkaniowe"?

    dziekuje za pomoc :)

    m.