  • Data: 2003-05-13 12:10:14
    Temat: Re: wynajem mieszkania na siedzibe
    Od: bab <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj wrote:
    > Sprawa wyglada nastepujaco. Wynajmowalem mieszkanie na cele wlasne, teraz
    > chcialbym wydzielic czesc lokalu na siedzibe DG. Wiem ze nie moge policzyc
    > calosc bo tu mieszkam itd. Mieszkanie jest zbudowane "pod wynajem" i
    > wlasciciel korzystal z ulgi budowlanej. Teraz kwestia:
    > czy jezeli wlasciciel podpisze z moja firma umowe na wynajem a ja czesc
    > wydziele na czesc uzytkowa to czy straci ulge? (tak twierdzi) czy mozna tak
    > zrobic jezeli jest to mieszkanie "pod wynajem na cele mieszkaniowe"?

    Jestem w podobnej sytuacji, podpisalem z wlascicielem dwie umowy,
    jedna na czesc mieszkaniowa (mieszkanie - jeden pokoj - garaz), druga
    na czesc uslugowa (owy pokoj + garaz). Nie wiem na ile jest to poprawne
    z jednej czy drugiej strony, ale wydalo mi sie to najbardziej rozsadne
    intuicyjnie.

    pzr.
    bab