  • Data: 2005-03-13 11:35:41
    Temat: wychowawczy, czyli absurdalne pytanie
    Od: "AGENT" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    licze na to ze ktos bedzie wiedzial co z tym fantem zrobic. w 2004 roku
    bylam na urlopie wychowawczym, przy czym do maja pobieralam zasilek na
    urlopie wychowawczym.od maja juz mi nie przyslugiwal. dowiedzialam sie ze
    swiadczenie , ktore otrzymywalam z ZUS nie jest dochodem i nie rozliczam sie
    z niego w Urzedzie Skrabowym. w takim razie de facto nie mam dochodow za
    2004.czy w zwiazku z tym nalezy zlozyc deklaracje do US z zerowymi kwotami,
    czy tez w momencie w ktorym nie wystepuje obowiazek podatkowy nie sklada
    sie deklaracji.jesli musze zlozyc (chociaz brzmi to kompletnie absurdalnie
    skladac deklaracje z samymi zerami), to czy (kolejny absurd) mozna ja zlozyc
    wspolnie z malzonkiem (jak dla mnie to kompletnie nie ma sensu).
    pozdrawiam,
    edyta