  • 1. Data: 2005-03-13 11:35:41
    Temat: wychowawczy, czyli absurdalne pytanie
    Od: "AGENT" <a...@c...pl>

    Witam,

    licze na to ze ktos bedzie wiedzial co z tym fantem zrobic. w 2004 roku
    bylam na urlopie wychowawczym, przy czym do maja pobieralam zasilek na
    urlopie wychowawczym.od maja juz mi nie przyslugiwal. dowiedzialam sie ze
    swiadczenie , ktore otrzymywalam z ZUS nie jest dochodem i nie rozliczam sie
    z niego w Urzedzie Skrabowym. w takim razie de facto nie mam dochodow za
    2004.czy w zwiazku z tym nalezy zlozyc deklaracje do US z zerowymi kwotami,
    czy tez w momencie w ktorym nie wystepuje obowiazek podatkowy nie sklada
    sie deklaracji.jesli musze zlozyc (chociaz brzmi to kompletnie absurdalnie
    skladac deklaracje z samymi zerami), to czy (kolejny absurd) mozna ja zlozyc
    wspolnie z malzonkiem (jak dla mnie to kompletnie nie ma sensu).
    pozdrawiam,
    edyta

  • 2. Data: 2005-03-13 11:48:50
    Temat: Re: wychowawczy, czyli absurdalne pytanie
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AGENT" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    >(...)
    >(kolejny absurd) mozna ja zlozyc wspolnie z malzonkiem (jak dla mnie to
    >kompletnie nie ma sensu).
    > pozdrawiam,
    > edyta

    Nie taki absurd. Rozliczajac sie wspolnie z malzonkiem korzystasz z ulgi
    podatkowej.

    Wszystko sie zgadza. W PIT-cie wpisujecie, ze nie mialas dochodow (0 PLN) i
    rozliczacie podatek wspolnie.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 3. Data: 2005-03-13 11:59:33
    Od: "AGENT" <a...@c...pl>

    Wielkie dzieki
    widac absurdy nie sa takimi do konca absurdami. tez myslalam o korzystaniu z
    ulgi ale wydawalo mi sie to malo prawdopodobne, a jednak...
    nieznajomosc prawa szkodzi :)))
    raz jeszcze dziekuje,
    pozdrawiam
    edyta

  • 4. Data: 2005-03-13 13:01:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AGENT,

    Sunday, March 13, 2005, 12:35:41 PM, you wrote:

    [...]

    > to czy (kolejny absurd) mozna ja zlozyc
    > wspolnie z malzonkiem (jak dla mnie to kompletnie nie ma sensu).

    Skoro za absurd uważasz odzyskanie ponad 500 PLN z podatków
    zapłaconych przez męża, to nie składaj zeznania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2005-03-13 14:27:32
    Od: "AGENT" <a...@c...pl>

    jak juz napisalam "nieznajomosc prawa szkodzi", gdybym znala odpowiedz na
    pytanie nie pytalabym
    dziekuje za sarkazm, nikomu nie jest on przydatny, ale jesli masz potrzebe
    gadac dla samego gadania prosze bardzo.wolny kraj
    pozdrawiam
    edyta