eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwliczenie w koszty prywatnego oryginalnego oprogramowania › wliczenie w koszty prywatnego oryginalnego oprogramowania
  • Data: 2003-06-13 12:43:51
    Temat: wliczenie w koszty prywatnego oryginalnego oprogramowania
    Od: "Pawel Bromski" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow i prosze o pomoc,

    Prowadze jako osoba fizyczna dzialalnosc gosp. na zasadach ogolnych - kpir.
    Mam oryginalnego Windowsa XP w wersji box nowiotkiwego nie aktywowanego w
    folii jednak nie mam na niego zadnego rachunku ani faktury. Czy istnieje
    mozliwosc wrzucenia w koszty tego oprogramowania poprzez przekazanie go jako
    wlasnosc prywatna na rzecz firmy. Jezli tak to jak nalezy to udokumentowac -
    czy wystarczy zwykly dowod wewnetrzyny i wycena na podstawie wartosci
    rynkowej oprogramowania. Czy po przekazaniu oprogramowania na rzecz firmy
    powinienem to jakos zaznaczyc np w spisie wyposazenia itd?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Pawel.