  • 1. Data: 2005-02-24 01:28:09
    Temat: uzasadnienie/wyjasnienie korekt pitow/vatow
    Od: "Matijaz" <m...@k...org>

    Wlasnie dokonalem wiekopomnego odkrycia, ze wszystkie zlozone przeze mnie od
    czerwca formularze pit-5l i vat-7k wymagaja korekty, poniewaz mialem 3
    pozycje w kpir w programie. ktorego uzywam do rozliczania dopisane w dziwny
    sposob - tak ze nie mialy dnia wpisu do ksiegi co spowodowalo ich
    nieuwzglednienie w zeznaniach. Wszystkie miesiace mam nadplacone, wiec
    pomyliem sie we wszystkich przypadkach na SWOJA NIEKORZYSC. CO MOGE NAPISAC
    DO US W UZASADNIENIU SKLADANIA KOREKTY 5 PITOW I 1 VATU?

    Pozdro
    Matijaz

  • 2. Data: 2005-02-24 11:39:31
    Temat: Re: uzasadnienie/wyjasnienie korekt pitow/vatow
    Od: "Irek Makowski" <imaks'delete'@neostrada.pl>

    Użytkownik "Matijaz" <m...@k...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomyliem sie we wszystkich przypadkach na SWOJA NIEKORZYSC. CO MOGE NAPISAC
    > DO US W UZASADNIENIU SKLADANIA KOREKTY 5 PITOW I 1 VATU?

    Dokladnie to co napisales tutaj. Dobrze by bylo zebys mial ( u siebie)wydruki
    ksiegi/podsumowan, z ktorych wynikaja kwoty blednych deklaracji i nowe po
    naprawie bazy danych.

    Pozdrowka,

    Ireneusz Makowski

    P.S. Z ciekawosci spytam jaki program do KPiR?

  • 3. Data: 2005-02-24 23:39:00
    Od: "Matijaz" <m...@k...org>

    "Irek Makowski" <imaks'delete'@neostrada.pl> wrote in message
    > P.S. Z ciekawosci spytam jaki program do KPiR?
    SAM - Samozatrudnienie z Legnicy, dotychczas bylem zadowolony, ale odkad
    zainstalowalem go na XP wiesza sie non stop. Poza tym zle ksiegowanie
    dotyczylo tylko czerwca, a po korekcie program pozmienial mi wszystkie pity
    i to w jakis dziwny sposob dodajac lub odejmujac po 20-40 groszy od reszty
    pitow. Nie wiem skad sie to wzielo. Chyba pozostanie kalkulator, kartka i
    dlugopis ;P
    Pozdro
    Matijaz