  • 1. Data: 2005-02-23 22:51:09
    Temat: Umowa zlecenie a umowa o prace
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Witam
    Moze juz bylo a ja zaspalem? Googlowalem juz i wlasciwie nic. Czy cos
    sie zmienilo w sprawie umow zlecen, bo docieraja do mnie rozne plotki.
    Sytuacja jest taka:
    lokal firmy sprzata osoba na umowe zlecenie (nieokreslone godziny i brak
    nadzoru ). To jedyna praca wiec komplet ZUSow. I trwa to lata. I drugi
    przypadek podobny lecz student, wiec bez ZUSow.
    Pytanie: czy tak moze byc, czy nie trzeba tego zamienic na umowe o prace?
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 2. Data: 2005-02-24 20:10:40
    Temat: Re: Umowa zlecenie a umowa o prace
    Od: "Magda B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kmagiera" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadek podobny lecz student, wiec bez ZUSow.
    > Pytanie: czy tak moze byc, czy nie trzeba tego zamienic na umowe o prace?

    Teoretycznie nie trzeba bo są nieokreslone godziny i brak
    nadzoru a wiec niby umowa nie ma znamin umowy o prace, ale uparty PIPowiec
    moglby sie uczepic

  • 3. Data: 2005-02-24 23:30:10
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Magda B. napisał(a):
    > Teoretycznie nie trzeba bo są nieokreslone godziny i brak
    > nadzoru a wiec niby umowa nie ma znamin umowy o prace, ale uparty PIPowiec
    > moglby sie uczepic

    Witam
    Dziekuje za odpowiedz. Dodzwonilem sie wreszcie do PIPu i uslyszalem ze
    jak choc jeden z warunkow art.22 jest niedopelniony to moze byc umowa
    cywilnoprawna. Czyli OK.
    Pozdrawiam i zycze milego dnia
    Krzysztof