eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiurlop pracownika › urlop pracownika
  • Data: 2002-12-04 17:09:02
    Temat: urlop pracownika
    Od: "Victoria Travel" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Zatrudnilam pracownika 18.06 br, pracownik mial ciaglosc pracy.
    Teraz chce wziac dwa dni urlopu.
    Jakie musze dokumenty wypelnic w zwiazku z tym? Czy sa do tego jakies druki?
    Czy w deklaracji RNA potem wpisze np liczba dni pracujacych 25,
    przepracowane 23?
    Rozumiem, ze pensje dostaje w takiej samej wysokosci, jakby nie mial urlopu.
    Prosze o pomoc,
    Pozdrawiam,
    Magdalena Budzynska


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1