  • 1. Data: 2003-05-06 21:52:25
    Temat: uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg
    Od: "marzena M" <m...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos zdawal egzamin w Ministerstwie Finansów. Ja zdaję 12 maja. Jestem
    ciekawa jak to wyglada od strony praktycznej. Czy da sie go zdac???
    Szczegolnie ciekawia mnie te trzy zadania, ktore trzeba rozwiazać.
    Jesli zdawaliscie lub cos slyszeliscie od znajomych????

  • 2. Data: 2003-05-08 07:00:26
    Temat: Re: uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg
    Od: "Marzena Łepek" <m...@b...oip.pl>

    Hej, widze ze mamy taki sam problem, ja zdaje 13 maja i tez nie mam
    zadan, slyszlam tylko, ze sa trudne i zawile, ale jednak ludzie zdja ten
    egzamin moze i nam sie uda;)) daj znac po wszytkim jak ci poszło.
    pozdrawiam

    a i mam pytanko masz moze ustawe o "praniu pieniedzy" bo nie bardzo moge
    ja
    odnalezc, gdybys mogla podac mi akt prawny bedze zobowiazana;)

    pozdrawiam
    Marzena