  • 1. Data: 2003-05-06 21:59:50
    Temat: Podatek CŁO od pojazu
    Od: "zYm3N" <z...@i...pl>

    Witam !
    Zwracam sie do szanownych Grupowiczow po raz pierwszy - Hey ! - z pytaniem:
    Jakie sa oplaty za przewiezienie samochodu z roku 1992 na granicy polsko -
    niemieckiej. [Samochod sprowadzny do polski]. Z tego co wiem o samochodzie
    to jest to Ford Escort. Jezeli grupa nie zajmuje sie tego typu tematyka
    [wydaje mi sie ze clo jest podatkiem, a nazwa grupy wskazywalaby na to ze
    jest wlasciwa], to prosze o informacje gdzie sie zwrocic z takim pytaniem. Z
    gory thx.

    pozdr.
    Faja Boguslaw
    [zYm3N]

  • 2. Data: 2003-05-08 11:23:13
    Temat: Re: Podatek CŁO od pojazu
    Od: Radek Plachta <r...@2...pl>

    1 Skoro chcesz płacić cło, to pewnie chcesz samochód zarejestrować. I tu
    zła informacja. Samochód musiałby spełniać normę EURO2. O ile mi wiadomo
    to Escort z 92 nie ma szans. Golfy dopiero od 96 miały o inne popytaj w
    salonach sprzedaży.
    2 Tematyka samochodowa jest na pl.misc.samochody, jednak takie pytania
    są tak często zadawanie, że wzbudzają u niektórych agresję a reszta
    raczej nie odpisze. Nalepiej przejrzeć archiwum grupy na groups.google.pl

    Pozdrawiam
    Radar