  • 1. Data: 2003-05-06 17:19:42
    Temat: zwolnienie lekarskie ?
    Od: "bielizna24" <i...@b...pl>

    Witam,

    Bardzo proszę o rozwianie następujących wątpliwości: Czy jest jakiś
    minimalny okres czasu pracy jaki powinien upłynąć, by kobieta która
    wcześniej przebywała na urlopie macierzyńskim, a potem wychowawczym i która
    wróciła do pracy, mogła ponownie korzystać ze świadczeń zwolnienia
    lekarskiego ???

    Wg mnie nie ma takiego minimalnego okresu. Ale może ktoś z grupowiczów ma
    inne zdanie ???

    --
    http://www.bielizna24.pl/ankieta/
    "Pogoń za małymi zyskami zasłania

    ---------------- bielizna24 ------------------
    GG#3634556 i...@b...pl

  • 2. Data: 2003-05-06 17:52:01
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie ?
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    która
    | wróciła do pracy, mogła ponownie korzystać ze świadczeń zwolnienia

    Zasiłek chorobowy przysługuje, nawet jak zachoruje w pierwszym dniu po
    zakończeniu urlopu wychowawczego.

    Andrzej K.

  • 3. Data: 2003-05-06 22:14:22
    Od: "bielizna24" <i...@b...pl>

    Użytkownik "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b98sor$hd5$1@inews.gazeta.pl...

    > Zasiłek chorobowy przysługuje, nawet jak zachoruje w pierwszym dniu po
    > zakończeniu urlopu wychowawczego.

    Dziękuję. Też tak sądziłem ...