eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowy zlecenia w firmieumowy zlecenia w firmie
  • Data: 2002-06-28 21:29:18
    Temat: umowy zlecenia w firmie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie,
    Przedstawie pokrotce sytuacje; jest sobie firma na ksiazce pir. Aby mniej
    odprowadzic podatku dochodowego decyduje sie na zwiekszenie swoich wydatkow
    przez np. zawieranie umow zlecenia lub o dzielo. W tym rowniez z jednym ze
    swoich pracownikow (chyba jest to mozliwe prawda ?). Jakie zatem takie
    rozwiazanie rodzi konsekwencje w zakresie obowiazkow ubezpieczeniowych i
    fiskalnych, tj. czy skladki na zus pojda wszystkie i czy od podstawy
    stanowiacej wartosc umowy ? co z podatkiem ? firma jest vatowcem, ale osoba
    z zewnatrz ani wlasny pracownik nie wystawi przeciez faktury; a skoro nie to
    czy mozna wpisac koszt zlecenia tak jak jest (koncowy) w ksiazke (w koncu
    jako vatowiec, w ksiazke firma pisze tylko netto). Bylbym wdzieczny za
    troche wyjasnien w tej sprawie.
    Dziekuje z gory i pozdrawiam
    ArS Arkadiusz Pekalski



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1