  • Data: 2003-12-03 08:47:12
    Temat: umowa o dzielo-zleceniobiorca osoba zagraniczna
    Od: "D.A." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i pozdrawiam Grupowiczow!

    Sprawa, z ktora sie borykam jest nastepujaca:

    Osoba fizyczna zagraniczna wykonala na rzecz mojej firmy pewna prace-miejsce
    pracy Polska. Osoba ta ma prawo przebywac i pracowac w Polsce ale nie
    rozlicza sie tutaj z podatku. Praca ta podpada pod umowe o dzielo ale bez
    praw autorskich i kosztow 50%. Chce rozliczyc zleceniobiorce tak jak nalezy,
    nie wiem tylko czy rozliczenie takie powinno byc inne niz rozliczenie umowy
    o dzielo zawartej z "miejscowym"?
    Czy ktos przerabial juz podobny temat?

    Pozdrawiam

    Darek