  • Data: 2003-02-27 20:05:32
    Temat: umowa najmu - jak?
    Od: "Monica" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1) Będę wynajmować lokal na DG
    Jak z księgowego punktu widzenia spisać z osoba fizyczną umowę najmu lokalu
    na dział. gosp: czy w umowie podać że:
    - płatność za lokal będzie miesięczna , np. do 10-go kazdego m-ca,
    czy
    - płatność jednorazowa za cały rok
    Jak bedzie lepiej dla mnie? (ksiegowośc KPiR)

    2) Zakładając ze opłata miesieczna za lokal wynosi 100 zł
    - jaki podatek i kiedy musi zapłacić o urzedu osoba która wynajmuje mi
    lokal?
    - jaki odpowiedni druk i kiedy musi w związku z tym złożyć w US?

    Z góry wielkie dzięki za wyczerpujące (i zrozumiałe dla laika) odpowiedzi
    Pozdrawiam

    Monica