  • Data: 2007-03-06 09:56:19
    Temat: ulga za internet
    Od: "przempo" <fałszywy.adres@email.xl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    w 2006 roku poniosłem wydatki z tyt. używania internetu w kwocie 1038 zł,
    mam 12 faktur, z czego 8 jest tylko na mnie a pozostałe 3 na mnie i na moją
    małżonkę - w rozliczeniu pit O w moje wydatki wpisałem kwotę z tych 8
    aktur - ok 700 zł a w wydatki małżonki kwotę z faktur które opiewają na
    zonę i na mnie ok 338 zł- czy takie rozliczenie jest prawidłowe ?
    i drugie pytanie - kwoty na fakturach są kwotami netto - czy prawidłowo
    rozumuję mnożąc te kwoty razy 22% i otrzymując kwoty brutto, które następnie
    uwzględniam w rozliczeniach z US?

    dziekuję za pomoc
    i przepraszam, jeśli moje pytania wydały się naiwne

    --
    www.grafik.enetia.pl