  • Data: 2004-03-09 09:20:11
    Temat: ulga remontowa - fundusz remontowy - jeszcze raz
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, przegladalem oczywiscie posty dot powyzszego tematu ale chcialbym
    jeszcze raz skonsultowac.
    Sprawa dotyczy ulgi remontowej
    Od wrzesnia 2002 roku jestem wlascicielem mieszkania, wydatki na fundusz
    remontowy w 2003 r nie przekroczyly kwoty minimalnej czyli 567 pln,
    (wyniosly dokladnie 512,40pln). Jednak sumujac wydatki poniesione od
    wrzesnia to przekroczyly by kwote minimalna.
    Prosze upewnic mnie w przemysleniach:
    - wydatki na fundusz remontowy w 2002 r - 168 pln
    - wydatki w 2003 - 512,40

    Wniosek: ulge nabyłem (168+512,4=680,4 - czyli powyzej minimum) czyli
    odliczam wydatki poniesione w 2003, czyli 512,40 x 19%=97,35 - tyle odliczam
    od podatku.

    Oprócz tego uczestniczylem w kursie jezykowym za ktory zaplacilem 1700 pln,
    czy obejmuje mnie ulga dot ksztalcenia wlasnego? Ile moge odliczyc?

    Smerf