  • 1. Data: 2004-03-09 09:20:11
    Temat: ulga remontowa - fundusz remontowy - jeszcze raz
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam, przegladalem oczywiscie posty dot powyzszego tematu ale chcialbym
    jeszcze raz skonsultowac.
    Sprawa dotyczy ulgi remontowej
    Od wrzesnia 2002 roku jestem wlascicielem mieszkania, wydatki na fundusz
    remontowy w 2003 r nie przekroczyly kwoty minimalnej czyli 567 pln,
    (wyniosly dokladnie 512,40pln). Jednak sumujac wydatki poniesione od
    wrzesnia to przekroczyly by kwote minimalna.
    Prosze upewnic mnie w przemysleniach:
    - wydatki na fundusz remontowy w 2002 r - 168 pln
    - wydatki w 2003 - 512,40

    Wniosek: ulge nabyłem (168+512,4=680,4 - czyli powyzej minimum) czyli
    odliczam wydatki poniesione w 2003, czyli 512,40 x 19%=97,35 - tyle odliczam
    od podatku.

    Oprócz tego uczestniczylem w kursie jezykowym za ktory zaplacilem 1700 pln,
    czy obejmuje mnie ulga dot ksztalcenia wlasnego? Ile moge odliczyc?

    Smerf