  • Data: 2003-09-02 11:08:23
    Temat: ulga remontowa
    Od: "" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W sierpniu Ministerstwo Finansów ogłosiło, że wydatki na wykończenie mieszkania
    można odliczać w ramach ulgi remontowej.

    W 2001 r. poniosłem wydatki na wkład do spółdzielni mieszkaniowej; mieszkanie
    otrzymałem w 2002 r. i w 2002 r. poniosłem wydatki na jego wykończenie.

    Mój US nie uznał mi odliczenia tych wydatków w ramach ulgi budowlanej (w 2001 r
    nie poniosłem z tytułu wykończenia żadnych kosztów).

    Czy teraz, rozliczając się za rok 2003 mogę odliczyć wydatki z roku 2002?
    Gdzieś wyczytałem, że korzystając z ulgi remonotwej można zbierać rachunki z
    kilku lat.

    Czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Jacek