  • Data: 2003-05-20 16:43:20
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne czy musze je placic?
    Od: "Janusz Stryja" <s...@p...kki.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem rencista, mam 1 firme na osobe fizyczna - o zawieszonej dzialalnosci
    i dwie firmy z o.o. ktorych jestem jednoosobowo udzialowcem i ktore rowniez
    byly zawieszone. Ubezpieczenia zdrowotnego wiec nie placilem. Na konta obu
    firm wplynely srodki - odsetki od przeterminowanych platnosci z
    zeszlorocznych faktur - co spowodowalo wznowienie dzialalnosci tych firm. W
    firmach tych nie ma zatrudnienia (bo byly zawieszone w dzialalnosci).
    Czy jako jedyny udzialowiec tych firm musze zaplacic ubezpieczenie zdrowotne
    i czy z jednej czy z obu firm?
    s...@p...kki.pl