  • Data: 2003-05-21 17:30:40
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne czy musze je placic?
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie wchodzac w istote owych zawieszen informuje, ze :
    osoba prowadząca pozarolniczą działalność lub osoba z nią współpracująca,
    jeżeli spełnia przesłanki do objęcia obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego z
    więcej niż jednego tytułu wymienionego w art. 6 ust. 1 tej ustawy, opłaca
    składkę na ubezpieczenie od każdego z tych tytułów odrębnie.

    Pozdrawiam,
    ArS