  • Data: 2009-11-15 19:46:23
    Temat: srawdzenie zeznania rocznego przez US
    Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety będę miał wątpliwą przyjemność, aby udowodnic, że nie jestem
    wielbłądem - ale od rzeczy...

    dostałem wezwanie z US na stawienie się w celu sprawdzenia zeznania
    podatkowego, korzystam między innymi z ulgi rodzinnej. US chce dokumenty
    uprawniające do skorzystania z w/w ulgi. Mnie na myśl przychodzi tylko akt
    urodzenia dziecka. Są jakieś inne dokumenty?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy