  • 1. Data: 2009-11-15 19:46:23
    Temat: srawdzenie zeznania rocznego przez US
    Od: <d...@g...pl>

    Niestety będę miał wątpliwą przyjemność, aby udowodnic, że nie jestem
    wielbłądem - ale od rzeczy...

    dostałem wezwanie z US na stawienie się w celu sprawdzenia zeznania
    podatkowego, korzystam między innymi z ulgi rodzinnej. US chce dokumenty
    uprawniające do skorzystania z w/w ulgi. Mnie na myśl przychodzi tylko akt
    urodzenia dziecka. Są jakieś inne dokumenty?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2009-11-15 23:17:20
    Temat: Re: srawdzenie zeznania rocznego przez US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d...@g...pl wrote:
    > Niestety bede mia? w?tpliw? przyjemno?ae, aby udowodnic, ?e nie jestem
    > wielb??dem - ale od rzeczy...
    >
    > dosta?em wezwanie z US na stawienie sie w celu sprawdzenia zeznania
    > podatkowego, korzystam miedzy innymi z ulgi rodzinnej. US chce dokumenty
    > uprawniaj?ce do skorzystania z w/w ulgi. Mnie na my?l przychodzi tylko akt
    > urodzenia dziecka. S? jakie? inne dokumenty?

    zadzwoń i zapytaj.

  • 3. Data: 2009-11-16 09:12:42
    Od: "grzess" <s...@w...pl>

    Czarny humor :-)

    Mogą jeszcze żądać zaświadczenia z UM o nie wydaniu aktu zgonu :)

  • 4. Data: 2009-11-16 16:05:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uprawniające do skorzystania z w/w ulgi. Mnie na myśl przychodzi tylko akt
    > urodzenia dziecka. Są jakieś inne dokumenty?

    W Twoim przypadku (dziecko maloletnie) moze nie ma innych dokumentow, ale
    ktos tam moze korzystac z ulgi na dziecko pelnoletnie, wiec wtedy pewnie
    jakies zaswiadczenie o nauce czy studiach, albo o pobieraniu zasilku
    pielegnacyjnego, itp.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-11-16 17:16:28
    Od: <d...@g...pl>

> [...]
    > ktos tam moze korzystac z ulgi na dziecko pelnoletnie, wiec wtedy pewnie
    > jakies zaswiadczenie o nauce czy studiach, albo o pobieraniu zasilku

    Tak to małoletnie (2 lata). Dziękuję za info.

  • 6. Data: 2009-11-16 22:15:02
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Tak z ciekawości - nie ma jakiegoś krzyżowego sprawdzania, czy z ulgi nie korzystała
    matka dziecka?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-11-17 06:38:29
    Od: <d...@g...pl>

    --
    pozdrawiam
    dr_indy
    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Tak z ciekawości - nie ma jakiegoś krzyżowego sprawdzania, czy z ulgi nie
    > korzystała matka dziecka?
    > JaC

    rozliczamy się wspólnie. Sprawdzają wszystko co jest z zeznaniem związane
    (np. akt ślubu).