  • 1. Data: 2009-11-14 08:52:25
    Temat: Re: Części do samochodu bez faktury za montaż a koszt
    Od: spp <s...@o...pl>

    Paweł Muszyński pisze:

    > A czemu nie?
    >
    > Przecież urzędnicy nie będą oceniać Twoich kompetencji mechanicznych,
    > poza tym mogłeś wymienić z kolegą itp.

    A umowa o pracę/dzieło/zlecenie z kolegą i podatek od niej? Albo od
    darowizny otrzymanej od kolegi? ;)
    Nie powoływałbym się na pomoc kolegi, s"am to zrobiłem" powinno
    wystarczyć. :)

    --
    spp

  • 2. Data: 2009-11-15 00:55:08
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Witam.
    Czy można zaksięgować części samochodowe (raczej nie do wymiany przez
    "zwykłego" użytkownika - półoś itp ) nie mając faktury/rachunku na montaż?
    Samochód jest ŚT.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-15 07:57:43
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2009-11-15 09:41:35
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    spp pisze:

    > A umowa o pracę/dzieło/zlecenie z kolegą i podatek od niej? Albo od
    > darowizny otrzymanej od kolegi? ;)
    > Nie powoływałbym się na pomoc kolegi, s"am to zrobiłem" powinno
    > wystarczyć. :)

    Może i racja, chociaż ja myślę, że to przesada (ale niezbadane są opinie
    USów)

  • 5. Data: 2009-11-15 17:19:55
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Może i racja, chociaż ja myślę, że to przesada (ale niezbadane są opinie
    > USów)

    A faktura nie może sobie zaginąć? Czy mamy obowiązek w DG występować o jej
    kopie?