    From: Bronek Nowacki <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzęt dla zleceniobiorcy
    Date: Thu, 4 Feb 2010 11:03:17 -0800 (PST)

    Osoba nie posiadająca działalności wykonuje dla mnie jakieś zlecenie
    (na podstawie umowy zlecenie, ewentualnie "o dzieło" - np. autor
    piszący dla mnie książkę). Chciałbym udostępnić mu jakiś sprzęt
    należący do wyposażenia mojej firmy (powiedzmy laptop), aby mógł
    wykonać owe zlecenie. Zakładamy, że osoba ta pracuje w domu. Jak to
    należałoby rozegrać, aby np. kontrola US nie przyczepiła się, że
    rzeczonego laptopa nie ma przez ten czas w siedzibie firmy? I czy
    postępowanie to różni się w zależności czy mamy do czynienia ze
    sprzętem wpisanym do EW albo EŚT?

    Zdaję sobie sprawę, że pewnie nie ma jakiegoś określonego, jednego
    wzoru postępowania, ale jaka jest praktyka (bo zakładam, że takie
    sytuacje nie raz się zdarzają i jakieś sensowne rozwiązanie musi
    być ;-))?