eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisprzęt dla zleceniobiorcy › sprzęt dla zleceniobiorcy
  • Data: 2010-02-04 19:03:17
    Temat: sprzęt dla zleceniobiorcy
    Od: Bronek Nowacki <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osoba nie posiadająca działalności wykonuje dla mnie jakieś zlecenie
    (na podstawie umowy zlecenie, ewentualnie "o dzieło" - np. autor
    piszący dla mnie książkę). Chciałbym udostępnić mu jakiś sprzęt
    należący do wyposażenia mojej firmy (powiedzmy laptop), aby mógł
    wykonać owe zlecenie. Zakładamy, że osoba ta pracuje w domu. Jak to
    należałoby rozegrać, aby np. kontrola US nie przyczepiła się, że
    rzeczonego laptopa nie ma przez ten czas w siedzibie firmy? I czy
    postępowanie to różni się w zależności czy mamy do czynienia ze
    sprzętem wpisanym do EW albo EŚT?

    Zdaję sobie sprawę, że pewnie nie ma jakiegoś określonego, jednego
    wzoru postępowania, ale jaka jest praktyka (bo zakładam, że takie
    sytuacje nie raz się zdarzają i jakieś sensowne rozwiązanie musi
    być ;-))?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1