    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzdaz z niska marza
    Date: Tue, 13 May 2008 14:25:45 +0200

    Witam
    sprawa wyglada tak... osobka sie remontuje, ja kupuje w hurtowni towar z
    rabatem ktory kosztuje zalozmy 1000 zł (po rabacie), czy nie popelniam
    wykroczenia sprzedajac go za 1001 zł, jest to cena nizsza od ceny
    rynkowej, osobka ktorej towar sprzedam (paragon fiskalny) jest siostra
    mojego narzeczonego...
    w skarbowce naprowadzili mnie na art. 32 zdaje ustawy o vat, ktory to
    mowi, ze jesli kupujacym jest krewny (jeszcze nie) to trzeba sprzedac po
    cenie rynkowej (jeszcze jest tam kilka ciekawych wyjatkow, jak np.
    pracownikowi)

    co w tej sytuacji, czy skarbówka moze sie przyczepic, czy lepiej w ogole
    nie wrzucac w koszty, czy po prostu jesli wystawie paragon fiskalny, to
    przeciez i tak im nie udowodnie komu sprzedalam, nie musze pamietac,
    poza tym, nie prowadze listy komu co sprzedaje

    zalezy mi na wrzuceniu w koszty, przychod przyda sie do proporcji podatkowej

    ratujcie, bo na wyjatkowo opryskliwa osobke trafilam na infolini US

    pozdrawiam