  • Data: 2008-05-15 19:15:42
    Temat: Re: sprzdaz z niska marza
    Od: Kaczor <j...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ania wrote:
    > Witam
    > sprawa wyglada tak... osobka sie remontuje, ja kupuje w hurtowni towar z
    > rabatem ktory kosztuje zalozmy 1000 zł (po rabacie), czy nie popelniam
    > wykroczenia sprzedajac go za 1001 zł, jest to cena nizsza od ceny
    > rynkowej, osobka ktorej towar sprzedam (paragon fiskalny) jest siostra
    > mojego narzeczonego...
    > w skarbowce naprowadzili mnie na art. 32 zdaje ustawy o vat, ktory to
    > mowi, ze jesli kupujacym jest krewny (jeszcze nie) to trzeba sprzedac po
    > cenie rynkowej (jeszcze jest tam kilka ciekawych wyjatkow, jak np.
> [...]
    Nie popelniasz wykroczenia. Od kiedy w tym kraju istnieja przepisy ze
    nalezy sprzedawac z marza 5, 10 czy 100%? Albo gdzie sa przepisy ze nie
    wolno sprzedawac ze strata?

    Pozatym o jak wielkiej transakcji mowimy? A tak co do paragonow, to
    wlasnie mafie paliwowe konczyly lancuszek posrednictwa w pewnym momencie
    na paragonie :) W stylu, ze ktos tam nie wiadomo kto przyjechal i kupil
    10 cystern na paragon. I oni "nie prowadzili ewidencji co komu sprzedaja" :)

    ---
    www.konieckadencji.pl