  • Data: 2008-05-15 19:49:00
    Temat: Re: sprzdaz z niska marza
    Od: Kaczor <j...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl wrote:
    > Zakazu nie ma, tylko w niektórych przypadkach niezależnie od ceny
    > sprzedaży podatki musisz zapłacić od ceny rynkowej... Jeśli szukasz
    > ustaw to pierwsza z brzegu: ustawa o podatku od towarów i usług.
    Jak najbardziej sie zgadzam. Sensem mojej wypowiedzi bylo, ze jesli nie
    jest to transakcja "pol mojego rocznego obrotu" i w zasadzie
    jednorazowa, to nawet nikt tego (z kontrolujacych) nie zauwazy.

    Pozatym czy CENA zakupu w hurtowni (nawet z rabatem) plus 1 zl to NIE
    JEST cena rynkowa?

    ---
    www.konieckadencji.pl