  • Data: 2009-10-13 05:59:02
    Temat: ślub-zmiana meldunku i dowodu - nip3
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    jak to jest.... mam 30 dni jako osoba fizyczna na aktualizacje na nip3 jesli
    zmienily sie dane... i jak to jest....

    hipotetycznie:
    1 czerwca slub - malzowina zmienia nazwisko (mamy zmiane danych)
    20 czerwca meldunek w nowym miejscu zamieszkania (nastepna zmiana danych) +
    wniosek o wymiane dowodu
    20 lipca wydanie nowego dowodu (nowy numer do - zmiana danych)

    wiem ze mam 30 dni na aktualizacje danych w skarbowce i jak to jest....
    powinienem wysylac 3x nip3 przy kazdej zmianie poszczegolnej danej czy moze
    30 dni od zakonczenia nierozerwalnego ciagu czynnosci (slub-meldunek-nowe
    dokumenty) ?

    jak to powinienem rozumiec?
    O tyle to dla mnie istotne ze nie wiem czy malzonka ma leciec z czynnym
    zalem czy nie:)

    dziekuje za podpowiedzi:)

    --
    -