  • Data: 2009-10-13 10:53:08
    Temat: Re: ślub-zmiana meldunku i dowodu - nip3
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-10-2009 o 12:00:16 Michał Gut
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > no to idiotyzm jednak....
    >
    > myk polega na tym ze na meldunek mam 30 dni, bez meldunku nie moge zrobic
    > jej nowego dowodu a dowod robi sie prawie rowne 30 dni :) fantastik:)

    Tak jak napisał witek, to jest tzw. pikuś, trzeba mieć szczęście
    żeby ktoś się tym zainteresował, nie mówiąc już o mandacie.
    W skarbówkach pod któe należałem, dział NIP to spocone młokosy
    w nieprzewiewnych pomieszczeniach, przywalone stertami bezsensownych
    druków.
    Pewnie mają nieformalny przykaz nie ruszania takich błahostek, żeby nie
    sparaliżować urzędu.

    --
    Tomek