eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[skomplikowane] działalnosc gospodarcza a rozdzielanie internetu dla kilku osob › [skomplikowane] działalnosc gospodarcza a rozdzielanie internetu dla kilku osob
  • Data: 2006-06-23 21:23:38
    Temat: [skomplikowane] działalnosc gospodarcza a rozdzielanie internetu dla kilku osob
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl.wytnijto> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    nie wiem czy pisze na dobra grupe, wydaje mi sie ze p.s.p.p bedzie lepsza
    niz p.s.p ale nie o tym, chodzi o to ze jestem wlascicielem firmy, prowadze
    dzialalnosc gospodarcza, a z drugiej strony jako osoba prywatna (bo na mnie
    jest telefon) udostepniam internet innym osobom z sieci. Czy jest jakies
    prawo zabraniajace takiego procederu czy moze mi cos grozic z tego powodu ?

    Telefon jest na osobe prywatna a ta osoba posiada tez dzialalnosc
    gospodarcza

    Pozdrawiam Wojtek