eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[skomplikowane] działalnosc gospodarcza a rozdzielanie internetu dla kilku osob › Re: [skomplikowane] działalnosc gospodarcza a rozdzielanie internetu dla kilku osob
  • Data: 2006-06-24 12:50:50
    Temat: Re: [skomplikowane] działalnosc gospodarcza a rozdzielanie internetu dla kilku osob
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" <w...@g...pl.wytnijto> napisał w
    wiadomości news:e7hm3j$pu0$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    >
    > nie wiem czy pisze na dobra grupe, wydaje mi sie ze p.s.p.p bedzie lepsza
    > niz p.s.p ale nie o tym, chodzi o to ze jestem wlascicielem firmy,
    > prowadze dzialalnosc gospodarcza, a z drugiej strony jako osoba prywatna
    > (bo na mnie jest telefon) udostepniam internet innym osobom z sieci. Czy
    > jest jakies prawo zabraniajace takiego procederu czy moze mi cos grozic z
    > tego powodu ?
    >
    > Telefon jest na osobe prywatna a ta osoba posiada tez dzialalnosc
    > gospodarcza

    po pierwsze- czy w regulaminie uslugi nie ma zapisu zabraniajacego
    rozdzielania sygnalu poza lokal (neostrada, niektore promocje iDSL)?
    po drugie- mozesz podpisac umowe na lacze na firme mimo iz telefon jest na
    ciebie
    po trzecie- zglos dzialalnosc telekomunikacyjna do uke (dawny urtip)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl