eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisiedziba a biuro › siedziba a biuro
  • Data: 2009-08-14 10:02:14
    Temat: siedziba a biuro
    Od: mk <marcinkal@_bez_spamu_mkintegrator_del_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Prowadzę jednoosobową DG zarejestrowaną pod adresem domowym.
    Od września otwieram biuro gdzie będą dokumenty, sprzedaż towarów, kasa
    fiskalna, rozmowy z klientami. Jednocześnie będę też prowadził serwis w
    siedzibie klientów na terytorium RP.

    Moje pytanie, gdzie i co muszę z danych adresowych pozmieniać?

    Wydaje mi się, że:
    1. REGON - miejsce prowadzenia działalności
    2. US - kasa fiskalna i miejsce prowadzenia działalności oraz
    przechowywania dokumentów,
    3. Bank - ?
    4. Pieczątka - ?
    5. UM - wpis do ewidencji

    gdzieś jeszcze?

    dzięki

    pozdr.
    mk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1