-
1. Data: 2009-08-14 10:02:14
Temat: siedziba a biuro
Od: mk <marcinkal@_bez_spamu_mkintegrator_del_.pl>
Witam
Prowadzę jednoosobową DG zarejestrowaną pod adresem domowym.
Od września otwieram biuro gdzie będą dokumenty, sprzedaż towarów, kasa
fiskalna, rozmowy z klientami. Jednocześnie będę też prowadził serwis w
siedzibie klientów na terytorium RP.
Moje pytanie, gdzie i co muszę z danych adresowych pozmieniać?
Wydaje mi się, że:
1. REGON - miejsce prowadzenia działalności
2. US - kasa fiskalna i miejsce prowadzenia działalności oraz
przechowywania dokumentów,
3. Bank - ?
4. Pieczątka - ?
5. UM - wpis do ewidencji
gdzieś jeszcze?
dzięki
pozdr.
mk
-
2. Data: 2009-08-14 15:58:52
Temat: Re: siedziba a biuro
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 14 Aug 2009, mk wrote:
> Witam
>
> Prowadzę jednoosobową DG zarejestrowaną pod adresem domowym.
> Od września otwieram biuro gdzie będą dokumenty, sprzedaż towarów, kasa
> fiskalna, rozmowy z klientami. Jednocześnie będę też prowadził serwis w
> siedzibie klientów na terytorium RP.
>
> Moje pytanie, gdzie i co muszę z danych adresowych pozmieniać?
>
> Wydaje mi się, że:
[...]
> 4. Pieczątka - ?
IMO bez znaczenia.
Skasowany został ostatni przepis określający co ma być na pieczątce
(do niedawna jedyną obowiązkową pozycją był REGON), IMO jedyne
czego trzeba się trzymać, to niepodawanie informacji fałszywych.
O ile na pieczątce ów adres nie był opisany jako "adres biura"
(które się przenosi), to IMO nie ma konieczności zmiany.
To że jak mniemam zmiana jest pożądana i wskazana, to inna
sprawa :)
> gdzieś jeszcze?
Brak pomysłu :)
pzdr, Gotfryd