    From: "YANAH" <yanah@KASUJ_TOcb600.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ryczałt - potrzebna porada
    Date: Tue, 9 May 2006 19:51:40 +0200

    witam,
    jestem na ryczałcie i nie jestem vat-owcem.
    problem jest taki: w 2005r. osiagnalem przychod w wysokosci 45390zl, czyli
    przekroczylem magiczna kwote 10tys euro, co nie wiedzialem ze sie wiaze z
    przejsciem na VAT. Pytanie jest takie - czy istnieje sposob na anulowanie
    jednego, grudniowego rachunku, tak aby zejsc do kwoty 43000 i dalej nie
    placic Vatu?
    Dodam ze US sie jeszcze do mnie nie zglosil, sam zauwazylem ta
    niezgodnosc... jak to odkrecic?

    pozdrawiam,
    Yanah