  • Data: 2002-04-04 05:06:48
    Temat: rozliczenie roczne (renta rodzinna i umowa o dzielo)
    Od: "KS" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jestem student nie do konca obcykany w rozliczeniach.

    za 2001 muszę rozliczyć 2 żródła dochodów:

    1.renta rodzinna
    2.umowa o dzieło

    Ad 1) ZUS przysłał mi PIT-40A w którym określił dochód i zaliczkę..... i
    jest tu też informacja ze jesli chcę złożyć w US ogólne roczne zeznanie to
    zaliczka nie jest uwzględniana - wynosi 0,

    Ad2) a wiec przy rozliczaniu umowy o dzieło korzystam z PITu-37 w którym
    sumuję 2 żródła dochodu i uwzględniam zaliczkę TYLKO z umowy o dzieło

    czy dobrze rozumuję?

    no i domyslam sie, ze nie moge w PIT-37 pominąć dochodu z renty rodzinnej
    (czyli danych z PIT-40A)

    Dzięki z góry,

    Pozdrawiam
    e...@w...pl