    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rezygnacja z zamowienia
    Date: Wed, 05 Nov 2008 17:25:49 +0100

    Witam,
    mam pytanie - skladam jako firma zamowienie w innej firmit na towar,
    czas realizacji dosc dlugi bo towar sprowadzany od producenta z wloch, w
    miedzyczasie okazuje sie, ze jeden produkt bedzie mi nie potrzebny i
    chce zrezygnowac z zamowienia go, czy sa jakies przepisy ktore mi to
    uniemozliwiaja? zwrot pozniejszy jest niemozliwy, czy zamowienie samo w
    sobie jest jakas umowa wiazaca, czy moge spokojnie napisac ze rezygnuje
    z tego elementu, poki jeszcze go nie odebralam, a w zamian zamawiam cos
    innego,

    pytam bo sprzedawca poinformowal mnie ze zwrot bedzie niemozliwy, ale
    musi sie na razie zorientowac, w jakim stopniu jest realizowane
    zamowienie, zaznaczam ze jest to firma z ktora wspolpracuje od dluzszego
    czasu, zamierzam z nimi wspolpracowac w przyszlosci i wolalabym zalatwic
    to polubownie, ale wydaje mi sie, ze poki co skoro jeszcze produktu nie
    zakupilam, to nie mam obowiazku odebrania go, zamowienie chyba nie jest
    przymusem do zakupu