  • Data: 2006-08-04 16:31:32
    Temat: renament początkowy
    Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 10 sierpnia 2006, bede rozp. DG , vat, kpir, w mieszkaniu moich rodzicow
    (podpisali mi oświadczenie ze moge korzystac z tego mieszkania do celow DG),
    handel wysylkowy (allegro). W zwiazku z tym mam pytania:

    - jako że żadnych towarow handlowych nie zakupilem wczesniej, nie musze wiec
    chyba robic renamentu początkowego? (bo on dotyczy tylko i wylacznie
    wczesniej zakupionych towarów handlowych-chyba)

    - Czy moj komputer (w moim pokoju - bez dokumentow zakupu), biurko,
    drukarka, (każda z tych rzeczy nie przekracza wartosci 1500 zł) czy moge je
    wpisac do EW.Ś.T czy tez EW. WYPOSAŻENIA ? (zaznacze ze w tym samym pokoju
    mieszka ze mna brat jesli to ma jakies znaczenie)

    Dziekuje za konkretne odpowiedzi (dla laika)

    pozdrawiam.
    Radosław Ociepka