  • Data: 2006-08-05 20:07:12
    Temat: Re: renament początkowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Aug 2006, dropsec wrote:

    > Sorki ale zupelnie nie rozumiem co piszesz... :/ , nie latwiej odpowiedziec
    > na pytanie? ;)

    Nie można odpowiedzieć na niezadane pytanie ;)
    A jak już - to ja zadałem pytanie na które nie raczyłeś odpowiedzieć,
    powtórzę:
    "co ma dać wpisanie kupionego (kiedyś) w celach osobistych sprzętu do
    gospodarczej ewidencji wyposażenie?"

    > Mi chodzi tylko o to czy te przedmioty ktore juz mam w domu moge wpisac do
    > eśt lub ew. Czy moze jesli napisze oświadczenie ze sa moje to wtedy moge?

    IMHO można.
    BTW:
    http://groups.google.pl/advanced_search?q=group%3A*.
    podatki&num=100&hl=pl
    Wpisać do kratki z opisem "wszystkie słowa" tekst np:
    przed rozpoczęciem
    ...i czytać do woli. 240 trafień na początek :>

    > Nie chce cytowac ustawy bo nieczytalem jej dokladnie ;)

    To przeczytaj, trochę zmniejszysz szansę że kiedyś "wtopisz".
    Zacytuję ci "z głowy czyli z niczego":

    [baczność!]
    *PONIESIONE W CELU*
    [spocznij]
    uzyskania przychodów <<

    Wytłuszczenie i dopiski oczywiście są moje, autorskie, nie Sejmowe ;)

    Hint: wyposażenie jest "zwykłym kosztem" (w odróżnieniu od środkow
    trwałych, kiedy prawo do amortyzacji ma się z tytułu "*UŻYWANIA*
    w celu" a nie *nabycia*).

    Acha: rekomenduję przeczytanie jakichś 2000..3000 postów z archiwum
    (wyszukiwarką jak wyżej), tak na początek. Na różne tematy, na przypadki
    mniej zrozumiałych słów szczególnie.
    Nie, NIE żartuję. Tak, zastosowałem do siebie jak zaczynałem DG.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)