  • Data: 2002-05-04 09:21:34
    Temat: remanent poczatkowy i "komisja"
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie! :-)))
    i pomozcie, prosze, bo chyba oszaleje! wciaz cos jest dla mnie
    niejasne.sluchajcie - z tym remanentem poczatkowym - ( jednoosobowa
    dzialalnosc gospodarcza, KPiR, Vat, ) - juz wiem, ze w moim przypadku ma
    byc wszytko "wyzerowane" - ale kogo mam wpisac jako "sklad komisji"? tylko
    siebie? ( ja mam jednoosobowa dzialalnosc) jedna osoba - to jaka to
    "komisja"? to co? mam wpisac mame? albo kolezanke?na jakiej podstawie?
    poradzcie kochani cos....
    Basia