  • Data: 2002-05-04 11:03:55
    Temat: Re: remanent poczatkowy i "komisja"
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 May 2002, Smart Group wrote:

    >+ Witajcie! :-)))
    >+ i pomozcie, prosze, bo chyba oszaleje! wciaz cos jest dla mnie
    >+ niejasne.sluchajcie - z tym remanentem poczatkowym - ( jednoosobowa
    >+ dzialalnosc gospodarcza, KPiR, Vat, ) - juz wiem, ze w moim przypadku ma
    >+ byc wszytko "wyzerowane"

    Znaczitsja - nie wchodzisz z niczym do DG.

    >+ - ale kogo mam wpisac jako "sklad komisji"? tylko
    >+ siebie? ( ja mam jednoosobowa dzialalnosc) jedna osoba - to jaka to
    >+ "komisja"?

    A skąd tą "komisję" wytrzasnęłaś ??
    "Podatnik sporządza remanent", AFAIK !
    Skoro w spisie uczestniczy az jedna osoba (właściciel) to
    IMO tyle też (tj. 1 osoba) powinna podpisać ew. protokół.
    Jakiś komentarz:
    http://www.podatki.hoga.pl/ks_remanent.asp

    W układzie "wartość=0" mi biuro podatkowe poleciło
    wpisać w wolnym polu na 1. stronie KPiR (z lewej
    u dołu) tekst: "wartość remanentu=0", stwierdzając:
    "o, teraz dobrze !" -:)

    >+ poradzcie kochani cos....

    ..ujdzie ? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd