  • Data: 2003-01-22 09:21:03
    Temat: proszę o doinformwanie mnie - VAT
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    DG VAT KPiR

    ostano zasłyszałem, że jak się nie zatrudnia nikogo (czyli ja) a faktury
    wystawia tylko jednej firmie (też ja) to ta firma nie może odliczyć sobie
    VAT'u. Aby mogła to trzeba wystawiać (jak często ?) fakturę osobie
    fizycznej.
    brzmi to dla mnie jak kosmos ale znajoma twardo przy takiej wersji obstawała
    ( u nich w firmie nawet było zebranie z szefostwem i mają być zmiany w
    rozliczaniu).

    czy ktoś (najlepiej) zaprzeczy lub (niestety) potwierdzi powyższe

    i jeśli można poda źródło

    pzdr
    mwi