  • Data: 2003-01-22 18:40:58
    Temat: Re: proszę o doinformwanie mnie - VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jan 2003, mwi wrote:
    [...]
    >+ ale czy "umowa o współpracy" (taką mam) nie załatwi sprawy

    Jeśli umowa jest "typu typowego"... to założę się że
    75% grupowiczów da radę ci ją podciągnąć pod umowę
    o dzieło lub zlecenie (a obie są "osobiste"), nie
    mówiąc o fachowcu z US...
    Siadłem kiedyś i próbowałem "wypunktować" coś takiego
    "nienazwanego" - wyszło mi że najprostszy wynik
    przystaje do umowy o pracę :], co niczego nie rozwiązuje ;>

    pzdr, Gotfryd