  • Data: 2005-10-12 09:05:54
    Temat: problem z fakturą - numeracja i takie tam
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    I znowu problemy :-(
    Wysłałem fakturę powiedzmy ze numer 45 pewniej spółce z wykonaną usługę ,
    prezes oddzwonił że tej faktury nie zrealizuje bo to jest spółka i najpierw
    zarząd musi podpisać umowę a później dopiero mogę wysłać fakturę. No to
    mówię OK, fakturę podarłem , umowa przyszła podpisana więc wypisałem nową
    fakturę (numer 48 na kolejny miesiąc) ale dzisiaj patrzę na konto i widzę ze
    jednak zaplacona jest ta faktura numer 45.

    Co teraz zrobic. Mam juz inna numeracje, inny miesiac a klient ma fakture
    zaksiegowana i zaplacona ktorej ja nie mam u siebie, mozna to jakos
    rozliczyc w nastepnym miesiacu piszac jakis protokół czy cos??
    Pomozcie bo znowu mnie dopada sytuacja ktorej nigdy nie mialem

    Michał Łysiak