  • Data: 2005-10-12 10:27:28
    Temat: Re: problem z fakturą - numeracja i takie tam
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 paź o godzinie 11:05, na pl.soc.prawo.podatki, michalsiak
    napisał(a):

    > Wysłałem fakturę powiedzmy ze numer 45 pewniej spółce z wykonaną usługę ,
    > prezes oddzwonił że tej faktury nie zrealizuje bo to jest spółka i najpierw
    > zarząd musi podpisać umowę a później dopiero mogę wysłać fakturę.

    Więc w jaki sposób wykonałeś usługę - nie mając umowy?
    Gdyby nie podpisano Ci tej umowy - to 'zrobiłeś im 'promocję' przez okres w
    którym usługę świadczyłeś?

    Ponadto - skoro usługę wykonano - to za to należy się zapłata.

    --
    Herbi
    12-10-2005 12:27:27