    From: "m." <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: problem - co jest kosztem przy inwestycji ?
    Date: Sun, 11 Sep 2005 07:41:50 +0200

    Nie mogę znaleźć co można sobie odliczyć przy inwestycji jako koszt
    wytworzenia powiedzmy np. samolotu. Buduję sobie samolot, który zamierzam
    później wynajmowac innym osobom czy też świadczyć im usługi przewozu
    (przelotu). Potrzebują blachy, silniki, farby, szyby, części techniczne,
    etc. - jest to niezbędne do wytworzenia. A co z np. obrazkami na ścianach -
    chcę mieć ładny samolot, więc kupuję obrazki - to też koszt wytworzenia czy
    wrzucam jako środek trwały (przewidywany okres uzytkowania powyzej 1 roku).
    Znalazłam definicję inwestycji w ustawie o rachunkowości, ale nie rozwiązuje
    ona moich probłemów.
    Proszę o pomoc.

    m.