eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipracodawca zle potracal zaliczki na podatek - gdzie sie skarzyc? › pracodawca zle potracal zaliczki na podatek - gdzie sie skarzyc?
  • Data: 2002-04-17 16:50:04
    Temat: pracodawca zle potracal zaliczki na podatek - gdzie sie skarzyc?
    Od: "kocyx" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    pracodawca mojej matki (liceum ogolnoksztalcace) w zeszlym roku nie potracal
    zaliczkek na podatek w wysokosci wymaganej ustawa czyli 19%, ale w wysokosci
    mniejszej, w zwiazku z czym moja matka po rozliczeniu rocznym ma niedoplate
    podatku (kilkaset zl)
    dodatkowo przyslano mojej matce dwa formularze pit11 - na jednym koszty
    uzyskania przychodow byly obliczone za 7 miesiecy (647,92), na drugim za 8
    miesiecy (740,48)byl to ostatni rok pracy mojej matki, pracowala 8 miesiecy
    (od stycznia do sierpnia wlacznie)
    oczywiscie brak jest jakiegokolwiek wyjasnienia, nie wiadomo ktory formularz
    jest wlasciwy
    pytanie: gdzie mozna skarzyc nieprzestrzeganie przez pracodawce ustawy o
    podatku dochodowym od osob fizycznych, oraz ewentualnie co mozna uzyskac?
    na dowod mam dwa sprzeczne formularze
    dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    radek