eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipracodawca zle potracal zaliczki na podatek - gdzie sie skarzyc? › Re: pracodawca zle potracal zaliczki na podatek - gdzie sie skarzyc?
  • Data: 2002-04-18 06:25:25
    Temat: Re: pracodawca zle potracal zaliczki na podatek - gdzie sie skarzyc?
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-04-17 18:50, Użytkownik kocyx napisał:
    > witam
    >
    > pracodawca mojej matki (liceum ogolnoksztalcace) w zeszlym roku nie potracal
    > zaliczkek na podatek w wysokosci wymaganej ustawa czyli 19%, ale w wysokosci
    > mniejszej, w zwiazku z czym moja matka po rozliczeniu rocznym ma niedoplate
    > podatku (kilkaset zl)
    > dodatkowo przyslano mojej matce dwa formularze pit11 - na jednym koszty
    > uzyskania przychodow byly obliczone za 7 miesiecy (647,92), na drugim za 8
    > miesiecy (740,48)byl to ostatni rok pracy mojej matki, pracowala 8 miesiecy
    > (od stycznia do sierpnia wlacznie)
> [...]

    Odpuść sobie. Nic nie możesz uzyskać, bo tak naprawdę twoja matka
    niczego nie straciła, wręcz przeciwnie, zyskała to, że obracała cały
    rok pieniedzmi które powinny leżeć w US. Zapłacic coś rok później, to
    juz jest zysk sam w sobie. Stracił skarb państwa - na odsetkach.
    Stracic może pracodawca, jak się US zorientuje. Ale to sprawa między
    nim a US.
    Pit przyjmij ten, który bardziej odpowiada prawdzie. Poza tym pewnie
    ten na którym sa koszty za 8 miesięcy przyszedł później. To pewnie
    korekta, tylko jakas guła zapomniała go opisać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl