eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprace wykończeniowe w nowym budynku w ramach ulgi remontowej › prace wykończeniowe w nowym budynku w ramach ulgi remontowej
    From: "lucky" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: prace wykończeniowe w nowym budynku w ramach ulgi remontowej
    Date: Thu, 5 Jan 2006 07:18:28 +0100

    Witam

    Ulga budowlana definitywnie skończyła się z dniem 31.12.2004
    Zgodnie z interpretacją MF, w roku 2005 można dalsze prace wykończeniowe
    realizować w ramach ulgi remontowej (2003-2005)

    To dla mnie jest jasne, ale...
    Formalnie odbiór budynku miałem w sierpniu 2005 no i man dylemat
    Jaki okres mogę zaliczyć do tej ulgi remontowej - czy cały 2005 rok czy
    tylko okres po odbiorze budynku (czyli od sierpnia do grudnia 2005)?
    No bo jaki status miał ten budynek od stycznia do sierpnia. Niby był bo miał
    juz pomiar powykonawczy i nadany numer ale tak naprawdę nie był lokalem
    mieszkalnym, bo w myśl przepisów prawa do odboiru nikt nie miał prawa tam
    mieszkać

    Jakies sugestie (może jakieś linki)
    Poradźcie coś

    Andrzej